ירוחם עזרא

ירוחם עזרא שירותי רכב בע"מ סוכנות מורשית טויוטה הוקמה בשנת 1992. מאז ועד היום אנו מספקים את שירותנו למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים. הסוכנות אשר ממוקמת בלב העיר באר שבע מאפשרת גישה נוחה ביותר לכל לקוחותינו.

 

אנו, בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה, מאמינים ביחס אישי ובליווי צמוד של לקוחותינו, וחותרים לשיפור מתמיד ברמת השירות בכל אחד מאפיקי השירות והמכירה של הסוכנות על מנת לתת לכל לקוח ולקוח את ההרגשה הטובה ביותר הן בתחום המכירות, הן בתחום השירות, והן באמינות ובמקצועיות. מועדון הלקוחות המקיף את החלק הארי של לקוחות הסוכנות, מעיד כי מערכת הקשרים אותה בנינו במשך שנים עם לקוחותינו, נשענת על בסיס איתן של שותפות אמת, וכי באמצעות שירות מצוין ואמינות ללא פשרות צוברת לה הסוכנות את קהל הלקוחות הנאמנים שממשיכים לחזור ולקבל את שירותי הסוכנות פעם אחר פעם.

 

כחלק ממשפחת טויוטה, אנו אמונים על עמידה בכל הסטנדרטים העולמיים הגבוהים שיצרנית הרכב היפנית עומדת בהם, ומחזיקים בתקנים - ISO 9001 ו- ISO 14000. להיכנס למשפחת טויוטה משמעו ליהנות משירות מעולה, מליווי צמוד של צוות השירות, מחלפים מקוריים איכותיים, מרכבים בטיחותיים, ומאפשרויות שדרוג שיגרמו לכל בעל רכב לחייך.

 

בין אם מדובר ברכישה של רכב חדש, בביצוע עסקת טרייד אין, בהתקנת אביזרים, בטיפולים במוסך השירות, או בתיקוני פחחות וצבע, אנו, בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה, מספקים ללקוחותינו את השירות המהיר, האמין והיעיל ביותר. הנך מוזמן לבוא ולהתרשם ממגוון השירותים הניתנים לקהל לקוחותינו הרחב והנאמן.

 

בברכת דרך צלחה,
ירוחם עזרא שירותי רכב בע"מ

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות