תהליך רכישת רכב יד שנייה

תהליך הרכישה של רכב יד שניה הינו תהליך ארוך ומורכב המצריך התייחסות מיוחדת לכל שלב ושלב. מכיוון שמדובר ברכב שעבר "גלגולי חיים" כאלה ואחרים, השוני בין סוג אחד של רכב למשנהו הוא רב, וכך גם מחירו. על מנת להתמצא בין ההצעות הרבות ובין מבחר רכבי יד שניה המוצעים למכירה בלוחות המכירה ובסוכנויות הטרייד אין השונות, כדאי להתייחס בכובד ראש לכל שלב ושלב בתהליך רכישת הרכב. 

טווח מחירים וסוג הרכב הרצוי

השלב הראשון בעת בחירת רכב יד שניה הוא בחירת טווח המחירים וסוג הרכב הרצוי. שני הקריטריונים הללו באים בד בבד. מחירם של רכבים מתוצרת טויוטה, גם כשמדובר ברכב יד שניה, יהיה גבוה יחסית משאר דגמי הרכבים האחרים, בשל ירידת ערך נמוכה משל המתחרים.

בדיקה במוסך

השלב הבא הוא בדיקת הרכב עצמו. רצוי טרם רכישת רכב יד שניה לבצע בדיקה על מנת למנוע מצב של קניית "חתול בשק". ברוב המקרים, עלות הבדיקה מחזירה את עצמה במקרים בהם מתגלות תקלות או ליקויים שונים ברכב. לפי הבדיקה ניתן לקבוע את מחיר המכירה הריאלי של הרכב גם אם הוצע מחיר שונה לגמרי בשלב המשא ומתן הראשוני.

בדיקת משכון ושיעבוד

פעמים רבות אנשים נתקלים במקרים בהם הרכב המבוקש מתברר כרכב מעוקל, ממושכן או רכב שרשומים על שמו חובות למיניהם. בדיקת חבות ומשכון תמזער את הסיכונים הכרוכים ברכישת רכב יד שניה, ותאפשר לרוכש לבצע עסקה בטוחה ללא הפתעות לא רצויות.

רישום בעלות

לאחר שבוצעו הבדיקות המבוקשות, והוחלט לרכוש את הרכב הרצוי, נותר רישום הבעלות. החוק קובע שאת הליך רישום הבעלות מחויב לבצע רוכש הרכב. במידה והרכב נרכש על ידי סוכנות טרייד אין, ברוב המקרים העברת הבעלות מתבצעת במקום, בהליך פשוט וסטנדרטי.

רכישת רכב יד שניה בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה

בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה ניתן להתרשם ממגוון רחב של רכבי יד שניה במחירים נוחים. בין אם מדובר בעסקת טרייד אין ובין אם מדובר ברכישה רגילה, נציגי המכירות המקצועיים ילוו אתכם לאורך כל שלבי הרכישה של הרכב.

בתצוגה של רכבי יד שניה – בה רוב הרכבים המוצגים הם מתוצרת טויוטה - כל רכב עבר בדיקה במכון מוסמך לבדיקת רכב, נוסף על בדיקת משכון ושיעבוד המבוצעת לכל רכב המוצג בסוכנות.

לפרטים נוספים חייגו כעת 9142* 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות