קשרי לקוחות

 

בירוחם עזרא סוכנות מורשית טויוטה מהווה מחלקת קשרי הלקוחות גורם מרכזי בקשר ובתיאום שבין הלקוחות למחלקות השונות בסוכנות הרכב – רכב חדש, טרייד אין, מרכז השירות, פחחות וצבע. פניות הלקוחות בכל נושא מתועדות על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של ירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה לצורך מעקב וניתוח, תוך שנציגי המחלקה מקפידים לעדכן את הלקוח בנוגע לסטטוס הטיפול בפנייה.

 

בתום כל התקשרות שמבצע הלקוח עם ירוחם עזרא סוכנות טויוטה - רכישת רכב חדש, ביצוע עסקת טרייד אין או טיפול במרכז השירות - מחלקת קשרי לקוחות פונה באופן יזום אל הלקוח במטרה לבחון האם השירות שקיבל ענה על ציפיותיו. תשובות הלקוחות מנותחות על ידי מנהלת המחלקה ובמידה ונרשמו הערות הרי שהן מובאות בפני פורום מנהלי הסוכנות לבחינה, כיצד ניתן לשפר את השירות על מנת שהערה זו לא תחזור על עצמה.

 

לפרטים נוספים חייגו כעת 9142*

 

מאמרים נוספים:

* אמנת השירות

* פניות לקוח




צור קשר
* שדה חובה
שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות