מחליפים רכב ישן בחדש

בביצוע עסקאות טרייד אין בסוכנויות השונות ניתנות ללקוח אפשרויות רכישה שונות. ניתן לקבל רכב חדש לגמרי מיד ראשונה תמורת רכב ישן ותוספת תשלום, או להחליף את הרכב הנוכחי באחד חדש על פי שקלולי התמחור השונים.

רכב חדש בהחלפה

ביצוע עסקת טרייד אין, מאפשרת נוחיות מרבית לרוכש רכב חדש, וזאת מאחר שרכש הרכב החדש מוסר את רכבו המשומש לסוכנות רק במעמד בו הוא מקבל את רכבו החדש. אצלנו ניתן להנות משירות מקצועי ואמין בעת רכישת טויוטה חדשה, וממחירים נוחים בעסקאות טרייד אין שונות. בנוסף עסקת אלו בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה מאפשרת ללקוח לבצע את כל התהליך במקום אחד, רכישת רכב חדש ומכירת הרכב הישן, וזאת בליווי נציגי המכירות הוותיקים והמקצועיים.

טרייד אין רכב יד שניה

כל הרכבים המוצעים למכירה במגרש הרכבים של יד שנייה בירוחם עזרא עברו בדיקה במכון בדיקה, בנוסף על בדיקות משכון, עיקול ושעבוד, שעורכים במחלקת הטרייד אין של הסוכנות.

רכישה מסוכנות רכב – בגלל האמינות

בביצוע עסקת טרייד אין בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה הלקוח זוכה לליווי אישי וצמוד של צוות מכירות   עתיר ניסיון בתחום, כמו כן זוכה הלקוח לייעוץ מקצועי כך שתהליך רכישת רכב חדש מתגלה כחוויה נעימה ומרגשת.

גם רכישה של רכב יד שנייה בתמורה לרכב ישן מסוכנות הרכב הנו מהלך החוסך ללקוח זמן יקר וטרדה מרובה,  זאת מאחר וכל הרכבים המוצעים במגרש הרכבים של ירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה עברו את הבדיקות הקפדניות ביותר. הלקוח אינו צריך להתמודד עם תהליך החיפוש והבדיקה המורכב וכל שנותר הוא לבחור את הרכב שבו הוא מעוניין.

לפרטים נוספים חייגו כעת 9142* 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות